fizinfo - [Fizinfo] Feljelentés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Feljelentés

  • From: sukosd AT reak.bme.hu
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Feljelentés
  • Date: Thu, 14 Jun 2012 17:34:58 +0200

Én is kaptam egy hasonló levelet - a legtöbb BME-s kollégámhoz hasonlóan.

Szerintem két eset van:
a) Az illetonek mentális problémái vannak, és minden áron magára akarja
terelni a figyelmet. Ekkor az az érdeke, ha minél nagyobb és hangosabb
botrány kerekedjen az ügybol. Tehát a reakciók, sajtóközlemények,
tiltakozások kifejezetten az o malmára hajtják a vizet. Ha pedig még
eljárást is indítanak ellene, akkor még "mártír" is válhat belole.

b) A másik, amire Kövesárki Péter levele utal: lehet, hogy most nem azzal
akartak minket rávenni egy - ártalmas kódot tartalmazó - levél
megnyitására, hogy millió dolláros nyereményeket és örökséget kínáltak?

Nyilván a két esetet különbözoképpen kell(ene) kezelni.

Üdvözlettel
Sükösd Csaba.