fizinfo - Re: [Fizinfo] Q2

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Q2

  • From: Kovács László <klaci AT ttk.nyme.hu>
  • To: Földes István <foldes AT rmki.kfki.hu>, "Fizinfo AT lists.kfki.hu" <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Q2
  • Date: Sun, 11 Mar 2012 18:38:26 +0000
  • Accept-language: hu-HU, en-US

Gábor?????????????, Mostanában lesz a névnapja!!!!!! József, kérem szépen! KL

Feladó:
fizinfo-bounces AT lists.kfki.hu

[fizinfo-bounces AT lists.kfki.hu]
; meghatalmaz&#243;: Földes István
[foldes AT rmki.kfki.hu]
Küldve: 2012. március 11. 7:53
To:
Fizinfo AT lists.kfki.hu
Tárgy: [Fizinfo] Q2

| Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-41 |
Tisztelt Lista, kedves Elnök Úr!
Megjelent egy hír, amely Elnök úr szerint is többször változott. Az általam
olvasott első változata szerintem nem tartalmazta az MTA részéről Pálinkás
Gábor magyarázatát (amennyiben mégis tartalmazta volna, de én kihagytam,
sajnálom). Ezért, és mivel a hírnek MTA-s vonatkozásai vannak/voltak (bár
elsősorban építőipari, gazdasági problémát vetett fel, tehát nem MTA
ellenes, de valóban szenzációhajhászó módon íródott), megosztottam a
hivatkozást, és érdeklődtem felőle. Sajnálom, hogy Elnök úr érdeklődésemet
követelésnek nevezi, engem pedig rémhírterjesztőnek, közvetve pedig
ellendrukkernek titulál.
Üdvözlettel
Földes István

Fizinfo AT lists.kfki.hu

| Informacio: https://mailman.kfki.hu/listinfo/fizinfo |
| Kiraly Peterne
kiraly AT mail.kfki.hu

  • [Fizinfo] Q2, Földes István, 03/11/2012
    • Re: [Fizinfo] Q2, Kovács László, 03/11/2012