fizinfo - [Fizinfo] Q2

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Q2

  • From: Földes István <foldes AT rmki.kfki.hu>
  • To: <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Q2
  • Date: Sun, 11 Mar 2012 07:53:43 +0100

Tisztelt Lista, kedves Elnök Úr!
Megjelent egy hír, amely Elnök úr szerint is többször változott. Az általam olvasott első változata szerintem nem tartalmazta az MTA részéről Pálinkás Gábor magyarázatát (amennyiben mégis tartalmazta volna, de én kihagytam, sajnálom). Ezért, és mivel a hírnek MTA-s vonatkozásai vannak/voltak (bár elsősorban építőipari, gazdasági problémát vetett fel, tehát nem MTA ellenes, de valóban szenzációhajhászó módon íródott), megosztottam a hivatkozást, és érdeklődtem felőle. Sajnálom, hogy Elnök úr érdeklődésemet követelésnek nevezi, engem pedig rémhírterjesztőnek, közvetve pedig ellendrukkernek titulál.
Üdvözlettel
Földes István

  • [Fizinfo] Q2, Földes István, 03/11/2012