fizinfo - Re: [Fizinfo] kamera es halndzsa

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] kamera es halndzsa

  • From: Zana János <Janos.Zana AT uni-corvinus.hu>
  • Cc: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] kamera es halndzsa
  • Date: Wed, 26 May 2010 11:33:44 +0200

Nemeth Csaba írta:
> Hanem annak a jelensegnek, hogy az iskolainkbol kijovo emberek nem
> tanulnak meg gondolkodni.
> Gyakran ertelmetlen panelekbol dobalnak ossze valaszokat, kerdesekre,
> amikre nem tudjak a valaszt.
> A "nem tudom" az korrekt, egyenes beszed, (vizsgan is) es orvosolhato.
> De az, hogy at nem gondolt, ertelmetlen halandzsaval valtja ki valaki
> az ertelmes valszat, az egy hibas attitud. "Kompetenciat
> kommunikalunk." Meg minosegbiztositunk, ISOsitjuk az oktatast, es az
Vizsgáztatás közben, ha hagyom a hallgatót, hogy végigmondja a
halandzsáját folyékonyan, akkor azt hiszi, hogy a kérdésre válaszolt.
Erre utalt Németh Csaba.

Ha belekérdezek, akkor elvesznek a témához bármely laza összafüggésben
álló válaszok között, és képtelenek dönteni arról, melyik a valódi
válasz. Akkor lebénulnak.
Melyik jobb?? Hogyan segítheti ezt a közoktatás??

A tény, hogy az előző megoldás jelenti manapság a sikert. Kompetenciát
kommunikálunk.

Üdvözlettel ZJ