fizinfo - Re: [Fizinfo] vizkomentesites

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] vizkomentesites

  • From: Szepesi Tamás <szepesi AT rmki.kfki.hu>
  • To: Hrasko Gabor <gabor AT hrasko.com>
  • Cc: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] vizkomentesites
  • Date: Mon, 29 Mar 2010 09:22:50 +0200

Kedves Gábor és lista!

Érdekelnének a fizikus vélemények az alábbi készülékről: http://www.antivizko.hu/ Ez más, mint a márneses "megoldások":
http://okospenz.hu/vizko/vizko.html
http://viztisztitobolt.hu/profimagnet-magneses-vizkomentesito-p-85.html

Engem igazából az érdekel, hogy szkeptikus vagy kétkedő az álláspont ezekkel a szerkezetekkel kapcsolatban? Különösen a mágneses vízkőtelenítés érdekes, mert ahhoz nem kell áram...

A mágneses gázfogyasztás-csökkentés meg egyenesen álomnak tűnik. Letesztelte ezeket már valaki "szakmabeli"?
Az én _kétkedésem_ ott kezdődik, hogy állítólag évtizedek óta fejlesztett és ismert módszerekról van szó, mégsem hallottam arról, hogy az energiaiparban ezt használnák - ahol minden m3 gáz számít, hogy az árat alacsonyan tarthassák (vagy a profitot növeljék). Ahol a CO2 kvóták milliókat érnek.

Üdv,
Tamás

Tamas Szepesi
KFKI - Research Institute for Particle and Nuclear Physics
EURATOM Association
Letters: P.O. Box 49, H-1525, Budapest-114, Hungary
Phone: (36 1) 3922222 / 1467
Cellular: +36203867679
Fax: (36 1) 3922598, 3959151
E-mail: