fizinfo - [Fizinfo] vizkomentesites

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] vizkomentesites

  • From: "Hrasko Gabor" <gabor AT hrasko.com>
  • To: <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] vizkomentesites
  • Date: Sun, 28 Mar 2010 12:04:32 +0200

Az alábbi választ kaptam - nem tudom, hogy miért nem a listára, de akkor nem
írom ide én se, hogy kitől...

Persze nincs leírva, hogy mennyi ideig történt a kísérlet, és hogy hogyan
mérte a vízkőmennyiséget. További kérdés, hogy ha akár tényleg ki lehet
mutatni ilyen hatást, akkor is...

1/
Hathat-e ez a készüléktől távol, ahogy a reklám mondja?

2/
Működhet-e úgy, hogy nincs áramkör, mint ahogy a video mutatja?

Gábor