fizinfo - Re: [Fizinfo] Szentha'romsa'g a fizika nyelve'n

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Szentha'romsa'g a fizika nyelve'n

  • From: Zalanyi Laszlo <zala AT rmki.kfki.hu>
  • To: ber5473 AT gmail.com
  • Cc: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Szentha'romsa'g a fizika nyelve'n
  • Date: Tue, 5 Jan 2010 00:57:44 +0100 (CET)

Uraim,

sajnalattal olvasom ezen eszreveteluket. Ezek szerint itt viccelni sem lehet? Ez nem vitaindito, ertelemzeskero level volt hanem egy jatek.

udv
Zalanyi Laszlo

Kedves Gábor, a magam részéről köszönöm a gondolataidat, amihez részemről legyen ez a reagálás egy aktív megerősítő levél erre a javaslatodra: "javaslom, inkább vigye át vallástörténeti fórumra a fizikai analógiát",

BeR, alias a feladó

ui.: bocs minden listatagtól, én sem "spemelni" szándékozom, de szükségét éreztem ezen aktív támogató reagálásomat, hisz nemigen látszik e mélekben se a jobbra-balra, se a fel-le bólogató fejünk...

ui2: *P.W. Atkins idézi **egy művében Newton* PRINCIPIA. III. KÖNYV-éből:**
/*"Minthogy a természet beéri az egyszerûséggel, nincs köze a fölösleges dolgok hívságaihoz."*/

http://www.uniware.hu

Varga Ga'bor írta:
szerintem szegény neutrinóra senki ne vessen követ, még a büntelen sem. ha mégis, akkor abban bizom, hogy talán kölcsönhatás (impulzusátadás) nélkül átszalad rajta (a neutrino a kövön, vagy a kö a neutrinón..)

Tisztelettel:
Gábor

(a téma csak akkor lenne ide a l.listára való, ha a vallásos világkép vagy nyelv elörevinné a fizikai kutatást, de úgy látom, hogy H.Pál kolléga - bár a "subject" PONTOS - itt forditva használja a fogalmakat, tehát javaslom, inkább vigye át vallástörténeti fórumra a fizikai analógiát.)

(bocs a többiektöl - most még itthagyom a cc-t, de többet nem szpemmelek erröl)