fizinfo - [Fizinfo] Vá: ATV matematikai feladvány

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Vá: ATV matematikai feladvány

  • From: "Istvan Horvath" <Horvath.Istvan AT zmne.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Vá: ATV matematikai feladvány
  • Date: Thu, 18 Jun 2009 09:32:55 +0200

Kedves Lista,

Lehet, hogy elnezest kell majd kernem Hernath Szabolcstol,
mert lassan tenyleg off topic leszek.

De Hrasko Gabor levele engem is level irasra osztonzott.
Igaz csak nektek irok.

Eddig is tiszteltem Hrasko Gabort a kozeleti szerepleseert.
Tiszteletem tovabb nott, latva az ATVnek irt levelet.

Szamomra nagyon meglepo lenne, ha ertelmes valaszt jonne az emailre.

Sajnalatos modon nekunk mar tobb mint 15 eve nincs TVnk,
ezert en alig ismerek olyan hiressegeket mint Lagzi Lajcsi vagy
Gyozike.

Mindazonaltal, neha en is latok valamit a XX. szazad e csodajabol.
pl. az emlitett betelefonalos musorokat.

Ezen musoroknak koztudottan a penz nyeres a celja.
Marmint a musor nyeri a penzt a betelefonaloktol.
Hogy egyatalan miert telefonal be valaki azt talan sose fogom
megerteni.

A tipikus feladat, hogy mit lehet kirakni az alabbi betukbol.
KLAAB
A megoldas termeszetesen ABLAK.
Talan a karacsonyt is lattam mar feladva.

Mondom, ritkan jutok TV kozelebe, kulonosen nem delelott
amikor ezen musorok mennek.
De kb. a 4. alkalommal nem csak 2 masodpercre maradtam a
kepernyo elott. Megvartam, mig valaki bemondta, hogy ablak.
Termeszetesen nem nyert.

Hogy mi az egyszeru betukirakos feladatok megoldasa
azota se tudom. Es azota se toltottem a megoldas
keresesevel meg annyi idot se mint a mostani email megirasa.

De most mar tenyleg erdekel, hogy valoban sose nyer senki?
Jo jo, a 20 eFt-t valaki csak megnyeri, hiszen a betelefonalok
legalabb a tizszereset hozzak a musornak.

De nyer valaki neha 300 eFt-t a trivialis feladat megoldasaval?
Vagy tenyleg csak bolondnak nezik a nep bizonyos szazalekat?

udv. es ha lehet magan uton valaszoljatok,
Horvath Pista

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu

  • [Fizinfo] Vá: ATV matematikai feladvány, Istvan Horvath, 06/18/2009