fizinfo - Re: [Fizinfo] Mennyi az annyi ? vagy telespam ?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Mennyi az annyi ? vagy telespam ?

  • From: "Radnoczi Gy.Z." <gy.radn AT mfa.kfki.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Mennyi az annyi ? vagy telespam ?
  • Date: Thu, 18 Jun 2009 09:48:45 +0200

Szeretnék Hernáth Szabolcs mellé állni, más érvekkel:
Az ATV munkatársai akik kitalálták ezt a játékot valószínűleg nem hülyék, és többszörösét keresik annak, amit mi. Jelen esetben azzal, hogy hülyének adják ki magukat. Mint tudjuk ez sajnos "piacképes", van rá igény:-(. A piacképesség egyik eleme, hogy "mondj hülyeséget és mindenki arról fog beszélni", ennek meg reklám értéke van. Nekünk fogalmunk sincs róla, de ők valószínűleg egész jó becslésekkel rendelkeznek arra vonatkozólag, hogy hányan foglalkoznak majd emiatt az ATV-vel. Lehet, hogy nekik kellemes meglepetés, hogy még a Fizinfo néhány száz olvasója is foglalkozik velük, nekem őszintén szólva elég kellemetlen meglepetés. (ettől persze lehet foglalkozni vele, ha valakinek fontos...)
DE:
Hogy ne csak negatív gondolatokkal traktáljam a kedves kollégákat, javaslom, hogy akinek van néhány szabad perce, az ATV helyett olvasson bele társulatunk névadójának Jedlik Ányos emlékezete című írásába:
http://www.mek.iif.hu/porta/szint/termesz/fizika/jedlikem.hun
Szerintem érdekesebb:-)

Üdvözlettel:
ifj. Radnóczi Gyuri

Hernath Szabolcs
<hernath AT sunserv.kfki.hu>
06/17/09 9:44 PM >>>
Legyetek szívesek nem telespammelni a FIZINFO listát ilyen marhaságokkal!
Hernáth Szabolcs ______________________________________________________

Kedves Szabolcs,

Sajnalattal kozlom veled, hogy nincs igazad.

kb. 2 evente elojon valaki azzal, hogy bizonyos
temak/emailek nem a Fizinfora valok.

Hosszabb-rovidebb vita utan majdnem mindig az a kovetkeztetes, hogy mind addig, amig a fejlecben
az van ami van (tessek szives elolvasni), johetnek a levelek.
(termeszetesen valami kozuk azert legyen a fizikahoz)

Tehat nem spammek, amiket te annak velsz.
Mindig akadt kollega a hasonlo vitak soran, aki
a DELETE gomb hasznalhatosagat fejtegeti ;-)

barati/kartarsi udvozlettel,
Horvath Pista

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu

Fizinfo AT lists.kfki.hu

| Informacio: https://mailman.kfki.hu/listinfo/fizinfo |
| Kiraly Peterne