fizinfo - Re: [Fizinfo] Matematika erettsegi

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Matematika erettsegi

  • From: HAJDU Csaba <hajdu AT mail.kfki.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Matematika erettsegi
  • Date: Fri, 8 Aug 2008 16:57:39 +0200 (CEST)

Holgyeim, Uraim!

- eközben az ifjuság tudatos megrontása, a lakosság
végleges és végletes elbutítása folyik tovább.

A problema szerintem a fenti mondattal van.

Ki ront meg kit tudatosan?

Tullepve a nem ritka "hazug, csalo, nepronto kormany" jellegu burkolt, vagy kevesbe burkolt utalasokon, most mar az egyetem rektora is kozellenseg, mert valamit mereszelt maskepp gondolni?

Oszinten szolva, en fizikuskent sem vagyok biztos abban, hogy a kotelezo matematika erettsegi barmit megold. Peldanak okaert egy jogasz vegzettsegu, de ettol nyilvanvaloan meg matematikabol is erettsegizett partelnok valasztasi gyozelme utan azt talalta nyilatkozni, hogy tamogatottsaguk nagysagrendekkel nott, pedig annyira azert korabban sem alltak rosszul...

Latint mar tanulni sem kotelezo, pedig a matematikaehoz hasonloan lehetne ervelni a fontossaga mellett. Konnyen lehet, hogy amikor a kotelezo oktatasa megszunt, a mostanihoz hasonlo vitak zajlottak le, es egyesek mar minket is vegletesen elbutitottnak tartanak. Ehhez kepest oromhir, hogy meg van lehetosegunk tovabb is butulni :)

Felreertes ne essek, egy szoval sem mondom, hogy ne legyen kotelezo matematika erettsegi, csak azt, hogy ne egessuk meg egybol azt, aki ki meri mondani, hogy a kotelezoseg onmagaban - sajnos - tul sokra nem eleg.

Udvozlettel:
Hajdu Csaba