fizinfo - Re: [Fizinfo] Hirforrasok

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Hirforrasok

  • From: Kadar Gyorgy <kadargy AT mfa.kfki.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Cc: raics AT tigris.unideb.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Hirforrasok
  • Date: Wed, 09 Jul 2008 17:28:05 +0200

raics AT tigris.unideb.hu
írta:
2008.06.30. keltezéssel:
http://www.edupress.hu/index.php?at=egycikk&HirID=19109&hirlevel=1

Kedves Kollegák!
Nem esett jól, amikor ma reggel a Kossuth-on Arató Gergely a szóbanforgó hír idézése után belemondta a telefonjába, hogy az általam idézett hír hírlapi kacsa. A fentebb idézett edupress honlap megadja a forrását: Hirszerző. A hirszerző honlapján van kereső, dátum szerint és kulcsszó szerint, az a kereső jun. 30 napján a "biológia", "biológia fizika", stb. kulcsszavakra 0 találatot jelez. Úgy tűnik, meg vagyunk vezetve: vagy az edupress kitalált forrást jelöl meg, vagy a hírszerző levette a hírt azóta, vagy nekem nem üldözési mániám van, hanem engem üldöznek ;-) Bárhogy próbálkozom az interneten megtalálható hírforrásokkal, Hillertől csak az "1000 iskola szeptembertől..." hír cáfolatát találom pl. a tegnapi hirtv-ben. Rengeteg a kereszthivatkozás, de az eredeti forrás nem akar előjönni. Nem zárom ki, hogy van alapja a hírnek, de az ELFT főtitkára - mást nem tehetvén - e pillanatban hivatalból elfogadja Arató Gergely Kossuth rádióbeli nyilatkozatát. Leforrázva persze...
Üdv: KadarGy