fizinfo - Re: [Fizinfo] Fizinfo digest, 55 kötet, 25 szám - Fizikaoktatás

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Fizinfo digest, 55 kötet, 25 szám - Fizikaoktatás

  • From: FRÖHLICH Georgina <ford_prefect AT freemail.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Fizinfo digest, 55 kötet, 25 szám - Fizikaoktatás
  • Date: Sat, 29 Mar 2008 21:02:17 +0100 (CET)

Kedves Endre, kedves kollegák!

Én sem értek egyet a bolognai rendszer egységesítésével. Az
az elv vezérli a folyamatot, hogy minden európai országban
ugyanolyan diplomát adjanak ki, ezért utána azzal minden
európai országban ugyanúgy el lehessen helyezkedni. Ez eddig
rendben lenne, de egyrészt nekünk magyaroknak ez nagyon
rossz, mert "le kell zárkóznunk" az átlagszínvonalhoz,
másrészt a munkaerőpiacot és egyáltalán az egyes országok
gazdaságát nem tudják - és nem is akarják - egységesíteni!
Nem is értem, miért kell egyáltalán mindent egységesíteni.
Miért kell mindenkinek egyformának lennie? Miért kell
egységes Bachelor, Master elnevezés? Miért kell, hogy mind
kockák legyünk???
A középiskolai természettudományos oktatással sem volt
régebben semmi baj. Miért kell(ett) leépíteni? Ha valami jól
működik, és megreformáljuk, akkor igazából csak
"de-formáljuk" (Medveczy Ádám szavaival élve)! Szerintem ez
a lista alkalmas lenne olyan mértékű összefogásra, emivel
ezt a folyamatot még meg lehetne állítani. De ahhoz tényleg
összefogásra van szükség!

Üdvözlettel:
Fröhlich Georgina

Georgina FRÖHLICH M. Sc. M. Sc.

Ph. D. Student
Semmelweis University,
School of Ph. D. Studies
Budapest, Hungary

Physicist
National Institute of Oncology,
Department of Radiotherapy
Ráth György u. 7-9., Budapest, H-1122, Hungary
Phone: +36-1/224-8600, ext.: 33-79,
Fax: +36-1/224-8680,
E-mail:
gfrohlich AT oncol.hu
or
turul49 AT yahoo.com
Web: http://ludens.elte.hu/~chopin
In the beginning the Universe was created. This has made a
lot of people
very angry and been widely regarded as a bad move. (Douglas
Adams)

ui: Te már megnézted, hogy diszlexiásak-e a gyerekeid?

Találtam egy szülőknek szóló diszlexiatesztet, ingyenes oldal, nem kerül
semmibe. Ne várj, töltsd ki te is! Kattints ide:
www.diszlexiateszt.hu/i.php?id=fr080325

  • Re: [Fizinfo] Fizinfo digest, 55 kötet, 25 szám - Fizikaoktatás, FRÖHLICH Georgina, 03/29/2008