fizinfo - Re: [Fizinfo] mikro-milli

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] mikro-milli

  • From: por AT reak.bme.hu
  • To: Fórizs István <forizs AT geokemia.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] mikro-milli
  • Date: Thu, 29 Nov 2007 23:39:30 +0100 (CET)

Kedves István,

Én persze Veled egyetértek abban, hogy végre ha van valami fizikus
összefogás, akkor nem kell gyengíteni. Annál is inkább, mert látom, hogy
tényleg ellentámadásba lendültek a másik táborból. A másik tábor pedig nem
a humán tábor (azokkkal nincs igazi vitám), hanem az észnélküli
pedagógus-szakemberek, akik mindekinél jobban tudják, hogy mi csak fizikus
zagyvaságokkal akarjuk teletömni a gyerekek fejét, akik már úgyis
túlterheltek. Rémes, hogy egy-két ilyen "szakember" mennyi zagyvaságot tud
összehozni, minden indoklás nélkül. Mert pont azt nem tanulta meg, ami a
fizikában fontos: a didaktikus okfejtést.

Gábor