fizinfo - [Fizinfo] Biztonsagi spam

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Biztonsagi spam

  • From: Pál Hidas <hidas AT rmki.kfki.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Biztonsagi spam
  • Date: Fri, 5 Oct 2007 11:38:28 +0200 (CEST)

Tisztelt Kollegak!

1-2 hete a legkulonfelebb weboldalakra klikkelve a Vodafone
egy biztonsagi tanusitvanyt akart elhelyezni a gepemen. Ezeken az oldalakon mindegyiken volt egy Vodafone-reklam,
egyeb kozuk a Vodafone-hoz nem volt, es nekem sincs semmi.

Mindig elutasitottam a felugro ablakban a kerdest, akarom-e
a tanusitvanyt, de kezd idegesito lenni a dolog. Mi lenne,
ha minden ceg igy jarna el es millionyi tanusitvany ontene
el a gepeket? Szerintem az atlathatatlansag eppen a biztonsagot
csokkentene. De amugy sem ertem, mi a Vodafone celja, de az
nem lehet jo. Mit lehet tenni? Fogyasztovedelem? Ombudsman?

Udvozlettel,
Hidas Pal