fizinfo - Re: [Fizinfo] Biztonsagi spam

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Biztonsagi spam

  • From: Pál Hidas <hidas AT rmki.kfki.hu>
  • To: HAJNAL Zoltán <hajnal AT mfa.kfki.hu>
  • Cc: ELFT Hirado <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Biztonsagi spam
  • Date: Fri, 5 Oct 2007 14:29:23 +0200 (CEST)

Kedves Zoltan!

Koszonom szepen, ez segitett. Pontosabban nekem csak az adblock
johetett szoba, mert a Firefox verziom 1.03

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/10?id=10

Koszonom a segitseget a tobbi valaszolonak is. A vodafone.hu-t
letiltottam, csak egy szurke villanas maradt belole :-)

Udvozlettel,
Hidas Pal