fizinfo - [Fizinfo] vízzelhajtott autó

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] vízzelhajtott autó

  • From: tibor.lakatos AT etk.pte.hu
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Cc: hartlein AT phy.bme.hu
  • Subject: [Fizinfo] vízzelhajtott autó
  • Date: Mon, 27 Mar 2006 10:30:43 +0200 (CEST)

> | Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-41 |

Kedves Karcsi,
csatlakozva Fórizs kollega leveléhez adom közre a következő info-t.

Lakatos Tibor

Az alábbi helyen részletes ismertetés található a kérdéses találmányról,
azok számára, akik sajátkezűleg szeretnék átalakítani autójukat
vízzelhajtott géppé....

http://fenykapu.free-energy.hu/pajert/index.htm?FoAblak=../pajert1/viz_auto_magyar.html

Fel lehet készülni belőle...

Kedves Károly!