fizinfo - Re: [Fizinfo] Meghivo

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Meghivo

  • From: Endre Somorjai <somorjai AT namafia.atomki.hu>
  • To: Fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: Re: [Fizinfo] Meghivo
  • Date: Mon, 27 Mar 2006 10:39:52 +0200 (CEST)

Tisztelt Kollegak!
Egyetertek Forizs Istvannal abban, hogy valamit tenni kellene a
rendezvennyel kapcsolatban. Ez onnan jutott eszembe, hogy hetvegi
kirandulasom soran talalkoztam egy meghivoval, amely arrol szolt, hogy
Spanyol ur a vizzel hajtott autorol Balatongyorokon (!?!?) tart eloadast.
Szoval, erosen kampanyol Spanyol ur, meg ilyen kis helyekre sem sajnalja
az idejet! Tudom, hogy mindenhova ugysem tudnank kovetni, ezt a fenti
eloadasat csak erdekessegkent/figyelemfelhivaskent "reklamozom".

Udvozlettel:
Somorjai Endre

Somorjai Endre MTA-doktora Endre Somorjai Ph.D., D.Sc.
Tud. tanácsadó Scientific Adviser

MTA Atommag Kutató Intézet Institute of Nuclear Research
(ATOMKI) of the Hungarian Academy of Sciences
(ATOMKI)

H-4026 Debrecen, Bem tér 18/c,
Mail: Debrecen, P.O.Box 51. H-4001, Hungary
Fax: (36-52)-416181
Tel: (36-52)-509217
e-mail:
somorjai AT atomki.hu