fizinfo - [Fizinfo] Egely Györgyr?l a Népszavanak

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Egely Györgyr?l a Népszavanak

  • From: Imre Pazsit <imre AT nephy.chalmers.se>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, gnadig AT komal.hu
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] Egely Györgyr?l a Népszavanak
  • Date: Wed, 02 Nov 2005 15:55:39 +0100

Peter,

A javaslat remek, en is szivesen beszallok a "standard" osszeggel. Szerintem
is jobb tenni valamit mint hagyni az egeszet. Remelem
valami napilap is lehozza a nyilt levelet. Persze Egely nem fog kiallni
szerintem sem, esetleg lehetne azon gondolkozni hogy ezt hogy lehet
kihasznalni.

Egyebkent a multkori vitahoz meg annyit hogy a doktori cimmel valo
visszaeles a sulyosabb, nem a fizikusi cim. Ahogy a multkor egyszer
irtam a Fizinfoban, itt jopar eve ilyenen alaposan elcsuszott egy egyebkent
ugyanolyan ustokos karriert befuto kokler.

Udv
Pazsit Imre