fizinfo - [Fizinfo] Válasz Gnadig Péternek

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Válasz Gnadig Péternek

  • From: Kiss Arpad <kissa AT szfki.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] Válasz Gnadig Péternek
  • Date: Wed, 02 Nov 2005 18:00:22 +0100

Bravo Gnadig Péter, Bravo
Nagy segitséget adtál Egelynek.
Pénzt gyüjtesz a hülyeségeire, és nem is akárhonnan: fizikusoktól.
Aztán ne csodálkozz, ha Egely azzal jön, hogy a vaskalapos tudomány ugyan tiltaná a tevékenységét, de lám, lám egyes képviselõi -ugyan magánemberként - de mégis, még anyagi áldozatok árán is kiváncsiak az eredményeire.
A pénzt majd elkölti, a bemutatóból semmi nem lesz, és ez a jobbik eset.
A bemutatón -ha lenne - biztos a bukástok, mert TV elõtti hókuszpokuszolásban, laikusok, ujságirók beetetésében nem vagytok egy kategoria.
Az nem hir, hogy a semmibõl nem lehet energiát elõállitani. Minden normális ember tudja.
Az a hir, ha lehet. És akkor is hir, ha nem igaz. Legfeljebb idézõjelbe teszik: Egely mondta.
Rózsa Karcsihoz hasonlóan én az árvizkárosultakat támogattam.
A Randi alapitvány tájékoztatóját pedig elolvashatnád.
Kiss Árpád

  • [Fizinfo] Válasz Gnadig Péternek, Kiss Arpad, 11/02/2005