fizinfo - Re: [Fizinfo] Fizikusnők

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Fizikusnők

  • From: "Laszlo E. Szabo" <leszabo AT philosophy.elte.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc: Balogh Lídia <balogh_lidia AT mona.t-online.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Fizikusnők
  • Date: Fri, 5 Aug 2005 20:09:01 +0200

Kedves Balogh Lidia!

Nem tudok pontos adatokkal segiteni, csupan azert valaszolok, mert az a
sejtesem, hogy az 1990-es evre vonatkozo 47% valoszinuleg teves adat. A
lesujto 10-15% realisnak tunik, es ez az arany nem hiszem, hogy lenyegesen
valatozott volna az elmult 20 evben. Ez persze az en szemelyes benyomasom.
Lehet, hogy a szakma mas teruletein dolgozo kollegak maskeppen latjak. (Azert
valaszolok a fizinfon keresztul.)

Udvozlettel,

E. Szabo Laszlo