fizinfo - Re: [Fizinfo] Harmadik evezred

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Harmadik evezred

  • From: Lukacs Bela <lukacs AT rmki.kfki.hu>
  • To: Diosi Lajos <diosi AT rmki.kfki.hu>
  • Cc: Fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Harmadik evezred
  • Date: Fri, 6 Aug 2004 17:55:11 +0200 (CEST)

Tisztelt Kolle'ga'k!
Ha ma'r ennyi vita folyik valamiro"l, akkor az fontos LEHET. De MI
EZ A Harmadik E'vezred? Ha jo'l e'rtem, egy folyo'irat. Ko"zpe'nzbo"l,
vagy maga'npe'nzbo"l? Ha maga'npe'nzbo"l, egya'ltala'n mi ko"zu"nk hozza'?
Ha ko"zpe'nzbo"l, az ma's... Olvasta-e valaki? Minden lapot meg szoktunk-e
ta'madni, amikor vitathato'akat ir, vagy csak egyeseket?
De amit ve'gke'pp nem e'rtek, az a Szentgyo"rgyi Zsuzsa'val
kapcsolatos ne'ha'ny hozza'szo'las. Ha jo'l e'rtem Sz. Zs. TA'NA'CSADO' a
lapna'l.Ma'rmost 1) ehhez joga van; 2) neta'n ez me'g a fizikusoknak
hasznos is; 3) esetleg erro"l nem is tudott (van ilyen is). Ezzel szemben
mit tudunk meg Dio'si kolle'ga levele'bo"l? Hogy 1) Sz. Zs. nem olvassa a
Fizinfot, e's 2) nem ja'rult hozza' va'lasza ko"zze'te'tele'hez.
Ma'rmost EZ nem sok. Ro"viden: itt egy vita folyik egy lapro'l,
amit szerintem senki sem ismer, e's most megtudhattuk, hogy a lap egy
tana'csado'ja D. L.-nek irt VALAMIT, de me'g e'rinto"legesen sem tudhatjuk
meg, miut, vagy egyta'ltala'n, hogy mivel kapcsolatban.
Ez nagyja'bo'l ol;yan, mint a magyar politikai ujsa'gira's.
Megjegyzem, amikor e'n RMKI-s BELSO" ha'lo'zaton egya'ltala'n emlite'st
tettem egy kolle'gano"ro"l (egyetemi), hozza'szo'la'somat TO"BB kolle'ga'm
megke'rdeze'sem ne'lku"l tova'bbku"ldte az illeto"nek, ha'tha
megse'rto"dik. Ez persze nem sikeru"lt, deha't tudtam, hogy NEKEM nem ja'r
tisztesse'ges ba'na'smo'd, teha't nem irtam olyant, amit ne va'llalhattam
volna. Nade ewz csak egy pe'lda volt. Ro"viden: mondja meg ma'r VALAKI, mi
ez az ege'sz?
Luka'cs Be'la, RMKI