fizinfo - Re: [Fizinfo] 3-ik evezred

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] 3-ik evezred

  • From: Lukacs Bela <lukacs AT rmki.kfki.hu>
  • To: jzana AT omega.kee.hu
  • Cc: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] 3-ik evezred
  • Date: Fri, 6 Aug 2004 19:42:34 +0200 (CEST)

Ez e'rdekes. MIT figyelt meg Byrd admira'lis, miko"zben a'thaladt
a lyukon? Ugyanis annak, hogy valaki a Fo"ld ku"lseje'bo"l a belseje'be
jut, komoly ko"vetkezme'nyei vannak.
Egy ujszu"lo"ttnek persze minden vicc uj. Az a'thalada'sro'l
rege'nyt irt Obruscsev (Utaza's Pluto'nia'ba; azt hiszem, me'g Byrd utja
ELO"TT), e's Burroughs (A Tarzan sorozat kb. 14. ko"tetet, kb. Byrd
ideje'ben), tova'bba' OTT BELU"L ja'tszo'dik Burroughs Pellucidar
sorozata'nak mind a 6 ko"tete.
Ma'rmost Burroughs elkeni az a;thalada's re'szleteit, de Obruscsev
nem; naponta ad le'gnyoma's- e's ho"me'rse'kletme're'seket, amelyek
rendben VOLNA'NAK, ha VOLNA ilyen lyuk. A ho"me'rse'kletnek ilyen
a'thalada's ko"zben folyton emelkednie kellene, mig a nyoma'snak eleinte
no"nie, azuta'n megint cso"kkennie. Plusz e'rdekes csillaga'szati
jelense'gek is volna'nak.
Besza'mol-e Byrd ilyenekro"l? Besza'mol-e ilyenekro"l az, aki
besza'mol Byrd utja'ro'l? LEHET-E ELLENO"RIZNI AZ ELO"ADOTTAKAT?
Ha nem, akkor ez nem tudoma'ny, hanem kb. alanyi ko"lte'szet.
Uto'bbit e'n me'g csak nem is olvasok, nemhogy du"hitene.
Luka'cs Be'la

On Mon, 19 Jul 2004
jzana AT omega.kee.hu
wrote:

> Kedves kollégák!
>
> Kezembe került A "3. évezred" augusztusi száma. Habár a
> szerkesztőbizottságból bizonyos személyek hiányoznak, a lap szellemisége
> mitsem változott. Idézet a 44. oldalról (Pontosan mi az a klinikai
> halál és milyen hosszú ideig tart?):
> "Az emberi lélek és a földi test összeköttetése az asztrális test
> közvetítésével történik a kisugárzás kölcsönös vonzóereje által. Amikor
> a fizikai test ezt az erőt meggyengíti, sor kerül a lélek részleges,
> vagy teljes kiszabadulására. A lélek ezután eltűnhet a térbe, de egy
> [...]

  • Re: [Fizinfo] 3-ik evezred, Lukacs Bela, 08/06/2004