fizinfo - [Fizinfo] Mea Culpa (semleges aram)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Mea Culpa (semleges aram)

  • From: Nagy Imre <imre AT rmki.kfki.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Mea Culpa (semleges aram)
  • Date: Fri, 5 Mar 2004 01:55:38 +0100 (CET)

A Kossuth rádióban 2004. január 26-án reggel, 5 óra 20 perckor elhangzott
riportban Magyar László tudományos munkatárs Sarkadi Dezső nukleáris
fizikust említi kollégájaként, akinek a nevét szerencsétlen módon
félrehallottam. A Magyar Rádióval folytatott levélváltás után sikerült
megtalálni az elhangzott adás hanganyagát:

http://real1.radio.hu/kossuth/2004/k-0126.htm

Sarkadi Dezsőnek tudtommal semmi köze a Budapesti Műszaki Egyetemhez,
honlapján (http://www.geocities.com/fhunman/) olvasható állítása szerint
munkája az atomerőműhöz kapcsolódik.
A http://www.kfki.hu/events/hun/seminars/miskolc020417.htm címen
olvashatók alapján az Országos Atomenergia Hivatal paksi képviseletének
munkatársa, vagy legalább is az volt.

A félrértésért az érintettek elnézését kérem.

Üdvözlettel,
Nagy Imre

Ui.: Ezek utná már csak az ország-világ előtt néven nevezett Sarkadi
Dezsőnek, az üggyel kapcsolatos álláspontjára lennék kiváncsi.