fizinfo - Re: [Fizinfo] az index.hu felelosege orkmozgok ugyeben

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] az index.hu felelosege orkmozgok ugyeben

  • From: "Zoltán Homonnay" <Homonnay AT para.chem.elte.hu>
  • To: "fizinfo" <fizinfo AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] az index.hu felelosege orkmozgok ugyeben
  • Date: Tue Jan 29 09:43:00 2002

Nagyon rovid leszek, mert keves idom van a szelmalomharcra. A napokban a
Duna TV-n neztem egy filmet uj autoipari fejlesztesekrol. Elveztem, mert
nincs kozben reklam. De egyszercsak olyat szoltak, hogy valakik olyan motor
kifejlesztesen dolgoznak, amely "a viz hidrogenre es oxigenre valo
bontasakor felszabadulo energiat hasznositja". Elnezo mosollyal jutalmaztam.
Kesobb, amikor a tervezett UV fenyszorok elonyeit ecseteltek, azt mondtak,
hogy az UV-sugarzas lathatatlan, de ha "visszaverodik", akkor mar lathato.
(Mikozben fluoreszkalo ruhaban az uttesten athalado embereket mutattak - a
fluoreszcenciarol nyilvan a Duna TV-nel soha senki se hallott.) Ekkor
interaktiv modon kikapcsoltam a TV-t.
Sajnos heti egy fizika ora utan ez a helyzet csak sulyosbodni fog. Ettol van
az, hogy "most meg a bizakodo es az enyhen szkeptikus olvasok vezetnek" -
ahogy Vomit irja Horvath Istvannak irott valaszaban. Na , nem baj, majd csak
megszavazzuk, hogy a semmibol is lehet energiat termelni, meg az
antigravitaciot, az idoutazast es hasonlokat. Tobbseg (butasag) dont!
Vomit-nak csak azt uzenem, hogy ettol az egesztol olyan ingerem tamad, amit
valasztott neve magyarul jelent.

Homonnay Zoltan