fizinfo - Re: [Fizinfo] az index.hu felelosege orkmozgok ugyeben

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] az index.hu felelosege orkmozgok ugyeben

  • From: "Gy�rgy Szondy" <gyorgy_szondy AT hotmail.com>
  • To: Homonnay AT para.chem.elte.hu, fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] az index.hu felelosege orkmozgok ugyeben
  • Date: Tue Jan 29 10:21:00 2002

Tisztelt fizinfo olvasok!

Nagyjabol egyetertek az elottem szoloval, eltekintve a vege fele elengedett megjegyzesektol.

Velemenyem szerint azonban itt nem csak a tudatlansagrol es a hiedelmekrol van szo, hanem sajnos arrol is, hogy a hetkoznapi ember hite megrendult abban, hogy a tuosok - a szamara is ertheto nyelvre leforditva az eredmenyeket - reszeseve es ismerojeve teszik a jelen kor tudomanyos vivmanyainak. Mivel ez a kapocs bizonyos teruleteken evtizedek ota hianyzik, vagy nem megfelelo, a tenyleges kep helyett termeszetes modon teret nyertek a kepzelgesek, legendak.

Ez ellen csak a korrekt ismeretterjesztessel lehet fellepni, indulatokkal nem.

Tisztelettel,
Szondy György

>From: "Zoltán Homonnay"
>To: "fizinfo"
>Subject: Re: [Fizinfo] az index.hu felelosege orkmozgok ugyeben
>Date: Tue, 29 Jan 2002 10:00:15 +0100
>
>Nagyon rovid leszek, mert keves idom van a szelmalomharcra. A napokban a
>Duna TV-n neztem egy filmet uj autoipari fejlesztesekrol. Elveztem, mert
>nincs kozben reklam. De egyszercsak olyat szoltak, hogy valakik olyan motor
>kifejlesztesen dolgoznak, amely "a viz hidrogenre es oxigenre valo
>bontasakor felszabadulo energiat hasznositja". Elnezo mosollyal jutalmaztam.
> [...]

Send and receive Hotmail on your mobile device: Click Here