tanforum - [Tf] 1let honlap?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] 1let honlap?

  • From: Csanády Miklós <csm AT piar.hu>
  • To: forum AT lista.1let.hu, tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] 1let honlap?
  • Date: Fri, 25 Jan 2008 12:28:52 +0100

Kedves Kollegák!
Jó pár hónapja nem néztem az 1let (iskolai rendszergazdák egylete) oldala felé. Most a közeledő érettségi miatt szerettem volna kérdéseimnek utána nézni, és azt tapasztaltam, hogy a honlap nem érthető el (mintha letörölték volna), de a google-cache még tartalmazza.

Tisztelettel kérdezem, hogy tudtok-e erről valamit, illetve hol tehetem fel az informatika írásbeli érettségivel kapcsolatos technikai jellegű kérdéseimet.

Előre köszönöm a választ!

Tisztelettel:

Csanády Miklós
--
-- Csanády Miklós piarista
csm AT piar.hu

  • [Tf] 1let honlap?, Csanády Miklós, 01/25/2008