tanforum - [Tf] pályázati kiírás (fwd)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] pályázati kiírás (fwd)

  • From: Kiraly Peterne <kiraly AT sunserv.kfki.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Cc: angiewolf AT citromail.hu
  • Subject: [Tf] pályázati kiírás (fwd)
  • Date: Mon, 28 Jan 2008 22:20:20 +0100 (CET)

Az alábbi kérést kaptam, továbbítom a pályázat szövegét.
Üdvözlettel Éva

Date: Mon, 28 Jan 2008 17:34:07 CET
From: "[ISO-8859-2] Farkas Anikó"
<angiewolf AT citromail.hu>

Tisztelt Listakezelő!

Farkas Anikó vagyok, az ELTE ÁJK politológus, és a PPK pedagógus
hallgatója, valamint a Bibó István Szakkollégium tagja. A Szakkollégium
pályázatot hirdet középiskolai és egyetemi kategóriában, az intézmény
25 éves évfordulójára.

Ha jól láttam, ezen az úton el lehet juttatni a középiskolák közös
levelezőlistájára közérdekű információkat. Ha ez így van, és lehetséges
lenne esetleg a pályázat kiírását továbbítani, az nagyszerű lenne -
tekintettel a szűkös határidőre és a mi korlátozott kapacitásainkra.

Válaszáért előre is köszönettel:

Farkas Anikó

-------------------------------

Az ELTE Bibó István Szakkollégiuma pályázatot hirdet nappali
tagozatos egyetemi és főiskolai hallgatók, valamint középiskolai
tanulók számára

"Mit üzen Bibó István a mának?"

címmel.

A pályázat célja, hogy méltó emléket állítson a szakkollégium
névadójának, s bemutassa széleskörű munkásságát, illetve rávilágítson
napjainkban is érvényes gondolataira.

Pályázni lehet egy 8-10 oldal (kb. 25-30 ezer karakter - egyetemisták
és főiskolások kategóriájában), illetve egy 4-6 oldal terjedelmű
(középiskolások esetén) dolgozattal. A formai követelmények a
következők: 12-es betűméret; 1,5-es sortáv; sorkizárt stílus;
hivatkozás a lábjegyzetben.

A pályamunkák beérkezési határideje: 2008. február 29. A határidő
után beérkezett dolgozatokat nem áll módunkban elfogadni.

A pályamunkákat elbírálja:

. Dr. Bihari Mihály, az Alkotmánybíróság elnöke, az ELTE Bibó
István Szakkollégium műhelyvezetője
. Dr. Kukorelli István, alkotmánybíró, az ELTE Bibó István
Szakkollégium műhelyvezetője
. Ifj. Bibó István, a Szakkollégium névadójának fia

Az első három helyezett mindkét kategóriában értékes jutalomban
részesül:

Egyetemisták és főiskolások:

I. díj: 50 000,-

II. díj: 40 00,-

III. díj: 30 000,-

Középiskolások:

I. díj: 30 000,-

II. díj: 20 000,-

II. díj: 10 000,-

Valamint további értékes könyvjutalmak.

A dolgozatokat lezárt borítékban, jeligével ellátva kérjük
leadni személyesen (a szakkollégium portáján), vagy postán. Cím: 1118
Budapest, Ménesi út 12.

A pályázathoz mellékelni kell egy kisebb méretű szintén lezárt
borítékban a jeligét, a pályázó nevét, értesítési címét, e-mail címét
és telefonszámát, valamint hogy melyik oktatási intézmény hallgatója. A
díjazottakat személyesen (telefonon, postán, vagy e-mailben)
értesítjük. Bármilyen kérdéssel, észrevétellel kapcsolatban a
bibopalyazat AT gmail.com
e- mail címen kaphat tájékoztatást.

Ünnepélyes eredményhirdetés: 2008. március 14-én, az ELTE Állam-
és Jogtudományi Kar Dísztermében.

25 éves az ELTE Bibó István Szakkollégium

  • [Tf] pályázati kiírás (fwd), Kiraly Peterne, 01/28/2008