tanforum - Re: [Tf] videós anyagok használata a nyelvoktatásban

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] videós anyagok használata a nyelvoktatásban

  • From: Nagy László <nlacap AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] videós anyagok használata a nyelvoktatásban
  • Date: Mon, 21 Jan 2008 18:13:34 +0100

Most fejeztem be egy unios programot, ahol internetes tananyagokat
értékeltünk. A legalább "jónak" értékelhetők megtalálhatók a honlapomon:
www.nlaca.ini.hu ---> "digitális tananyag" ---> "Calibrate" ---> "
véleményezett tananyagok listája" (
http://nlaca.uw.hu/calibrate/calibrate.html ) .
Dolgozom még rajta, szépítgetem, bővítem még.

Nagy László
tanár
Budapest-Csepel