tanforum - Re: [Tf] ket_ora

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] ket_ora

  • From: Sólyomné Baranyai Elza <elza11 AT mailbox.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] ket_ora
  • Date: Sat, 09 Sep 2006 23:03:54 +0200

Ezért a jó hírért megbocsátom, hogy le lettem hőbörgőzve! :)
Mellesleg én is azon dolgozom, hogy a mi szakszervezeteink vegyenek példát a
Vasutasok szakszervezetéről. :) Ideje rádöbbennünk, hogy a lobbik világát
éljük, és ha nincs egy erős pedagógus szakszervezetlobbi, aki az érdekeinket
képviseli, ne lepődjünk meg, ha ellehetetlenítik a munkakörülményeinket.

Sólyomné Baranyai Elza
www.CMM.hu