tanforum - Re: [Tf] ket_ora

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] ket_ora

  • From: "Boldog Ferenc" <boldog AT fellner.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] ket_ora
  • Date: Thu, 07 Sep 2006 07:13:34 +0200

Hello!

Nem volt időm eddig és csak most kaptam fel a fejem, hogy mi is a
téma.
Elképesztő, hogy mekkora kupleráj van ebben a kérdésben.
Nekem tetszik az "ingyenmunka" kifejezés, lesz miről mesélni majd az
unokámnak. :-)))
Hiába.... meghalt Mátyás, oda az igazság.
Csak azt nem értem miért csak két óra ingyen? Néggyel többet lehetne
spórolni. Sőt, adóztatnám a két órát. Előírnám, hogy reggel 6-ra bent
kell lenni és du. 4-ig nem léphetnek ki a tanárok a kapun. A
szakszervezetet feloszlatnám (úgyis csak ezzel a Vodafonos ajánlattal
bombáznak állandóan). Az értekezleteket este 8-ra tenném. Minden
tanár írja meg a saját tantárgya tankönyvét. 36-ról 20 hétre
csökkenteném a tanévet, 16 heti bért így nem kellene kifizetni. 20
hét alatt kellene megtanítani az éves anyagot. A fennmaradó időre
értekezleteket szerveznék (ingyen), ahol megbeszélhetnénk az "Itt
épül Európa" tervet.

Udvozlettel,
BOLDOG Ferenc
Tatabanya