tanforum - Re: [Tf] ket_ora

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] ket_ora

  • From: "Giba Éva" <gibaeva AT gmail.com>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] ket_ora
  • Date: Thu, 7 Sep 2006 13:03:22 +0200

Köszönöm a tájékoztatást, ÉN már képben vagyk (nagyjából) ! Remélem
azóta az igazgatóságban is letisztult, mert ezt nekünk nem így
tálalták első nekifutásra!
Köszönöm! Éva

2006/9/6, Fodor Zsolt
<fodor AT gyakg.u-szeged.hu>:
Üdv Mindenkinek!

> Nálunk úgy van, hogy ha megvan a kötelező óraszámod, és nem csinálsz
> semmit pluszban akkor nem köteleznek. Ha helyettesítesz, vagy
> szakkört csinálsz, akkor ha csak 2 órával haladja meg a kötelezőt,
> akkor azt "betudják" és nem fizetik ki.

A helyettesítés nem ez a kalap, az vagy tanóra, vagy - ahogy ma mondták -
egyes önkormányzati iskolákban gyermekfelügyeletté minősített tevékenység,
de arra nem jár pénz.

> Kéthavonta számolják el a
> túlórákat, és a túlóráidból levonják a heti plusz 2 órákat mert azt
> nem fizetik ki, csak az azon felül esőt!

Az igazgatónk úgy értelmezte, hogy a túlóra (tanítási óraként a 20 órás
rész) az túlóra, ez a plusz kettő külön kategória. Nem mossák egybe.
Tehát ha 23 tanórát kapott, akkor (ha mind megtartja) 3 túlóra mindenképp.
De a tanórán kívüli foglalkozásból csak a 2 órán felüli, viszont az hetente
külön értendő, arra nem vonatkozik a szabály. (Az előbbiben biztos vagyok
magam is, az utóbbin még gondolkodom.)

Üdv: Fodor Zsolt