tanforum - Re: [Tf] KIR Tanuloi nyilvantartas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] KIR Tanuloi nyilvantartas

  • From: riki a programozo <riki AT programozo.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] KIR Tanuloi nyilvantartas
  • Date: Tue, 20 Dec 2005 17:19:41 +0100

2005. december 14. 11.03 datummal Dobránszky Sándor ezt irta:
> Továbbra sem értem, hogy miért??? kérték az adatszolgáltatást június 15-ig?

Igen... a hiba a kozpontnal van... Es szervezesi hiba.

> Ha 1 !!! hetet várnak, akkor a beiratkozások miatt az általános
> iskolásokkal már nem lett volna gond, mert igényeltünk volna számukra mi
> azonosítót.

Ha mar van azonositojuk akkor a jogviszonykezelo modulban rendelheted
magadhoz
az azonositoval mar rendelkezo tanulot. Tehat nem ugyanabban a menupontban
kell csinalni, mint az azonositoval meg nem rendelkezoket. (oket a
bejelentoben kell)

> Ha még 1!!! hetet várnak, akkor a végzősökkel sem lett volna
> gond, mert nekik meg nem igényeltünk volna azonosítót, most nem állna itt
> kupacokban a tavaly végzettek számára készült kártya. Sok felesleges
> kínlódástól szabadultunk volna meg. És persze Győr is. :-(

Na ez az...

> A jogszabály szerint kiskorú tanulók esetében csak a törvényes képviselő
> vehette volna át a kártyát. Aztán kételkedni kezdtem, amikor a 2. osztályos
> gyermekem tolltartójában megtaláltam a kártyáját. :-( Vajon hány iskolában
> jártak el jogszabály szerint?

Nalunk a szulotol kertunk irasos meghatalmazast, hogy az igazolo kartyat a
tanulonak kiadhassuk. Amelyik szulo adott meghatalmazast, annak a gyaraknak
ki lett adva.

--- JAAAAA!!!!!!!!
Es a KIR egyeb hibait ne emlitsem:
Csak Iexplore-ral lett tesztelve. Tehat lizarolag MSOffice+XPpro+Iexplore
kornyezetben garantalt a mukodese. Olyannyira, hogy Firefox bontgeszovel
peldaul nem tudsz tanulokat importalni tablazatbol. Akik a program
teszteleset vegeztek bizony felmunkat vegeztek!
Es persze igeret sincs erre a VBscript hiba kijavitasara. Illetve barmilyen
pl. Linuxos munkaallomas kornyezet tamogatasara. Tehat a hozzaallassal is
gondot erzek. A web alapu adatszolgaltatas sok hatranya mellett egy elonye
lenne a platformfuggetlenseg, a kompatibilitas... De a KIR -nel ez is csak
egy "minek az" tema....