tanforum - [Tf] KIR Tanuloi nyilvantartas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] KIR Tanuloi nyilvantartas

  • From: Mo'nus Be'la <monus AT REFINT.DRK.HU>
  • To: "'tanforum AT sunserv.kfki.hu'" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: [Tf] KIR Tanuloi nyilvantartas
  • Date: Tue, 13 Dec 2005 20:38:56 +0100

Tisztelt Listatagok!
A KIR Tanuloi nyilvantartasba mar regota szeretnenk felvenni az uj
kilencedikeseinket, de csak azokat tudjuk, akiknek az altalanos iskolajuk
meg nem igenyelt azonositot. Akiknek van azonositojuk, azok szinte kivetel
nelkul meg mindig a regi iskolajuknal vannak nyilvantartva.
Megelegelve a sok probalkozatst, ma felhivtam az ugyfelszolgalatot, de
sajnos csak annyit tudtak mondani, hogy amig az altalanos iskolak ki nem
jelentkeztetik maguktol oket, addig mi nem tudjuk oket nyilvantartasba venni
a szofverben. Hivjuk fel az iskolakat, es kerjuk meg oket, hogy vegezzek mar
el a munkajukat.
Jo, mondom, de kb 90 iskolat sajat koltsegunkon? mert hogy nalunk ennyit
kellene felkeresni!
Hat igen...
Mondom: hogy lesz akkor igy kovetheto, hogy hanyan is vannak pl. nalunk es
ki hol van?
Hat igen...
Azt javasoltak varjunk januarig. Sajna elfelejtettem megkerdezni melyikig:(

Gondolom masnak is hasonlo tapasztalatai vannak.

Udvozlettel

Monus Bela

It has removed 5045 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!