tanforum - RE: [Tf] KIR Tanuloi nyilvantartas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: [Tf] KIR Tanuloi nyilvantartas

  • From: Dobránszky Sándor <dsanyi AT ady-debr.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: RE: [Tf] KIR Tanuloi nyilvantartas
  • Date: Wed, 14 Dec 2005 11:03:52 +0100

Kedves Lista!

Szívemből szoltál Béla!
Továbbra sem értem, hogy miért??? kérték az adatszolgáltatást június 15-ig?
Ha 1 !!! hetet várnak, akkor a beiratkozások miatt az általános iskolásokkal
már nem lett volna gond, mert igényeltünk volna számukra mi azonosítót. Ha
még 1!!! hetet várnak, akkor a végzősökkel sem lett volna gond, mert nekik
meg nem igényeltünk volna azonosítót, most nem állna itt kupacokban a tavaly
végzettek számára készült kártya. Sok felesleges kínlódástól szabadultunk
volna meg. És persze Győr is. :-(

A jogszabály szerint kiskorú tanulók esetében csak a törvényes képviselő
vehette volna át a kártyát. Aztán kételkedni kezdtem, amikor a 2. osztályos
gyermekem tolltartójában megtaláltam a kártyáját. :-( Vajon hány iskolában
jártak el jogszabály szerint?

Más téma:

Gondolom többen érintettek vagytok...
Mik az első reakcióitok a Taninform2005-ről?

Üdvözlettel: Dobránszky Sándor
Debrecen, Ady Endre Gimnázium