tanforum - Re: [Tf] Kola vagy nem kola

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Kola vagy nem kola

  • From: Szaszák Csaba <SZASZAK AT pc1.krudy-szeged.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Kola vagy nem kola
  • Date: Thu, 16 Jun 2005 13:57:46 +0200

> ahhoz, hogy elhigyem mindig beteg volt az, aki "beteg" volt. Még
> néhány adalék. A szülõ kiváló partnere a diáknak a fentiekben. Hab a
> tortán! Bukott tanulók száma 48 %. Különbözõ okoból, dyslexia, stb...
> miatt felmentett tanulók száma 5 a 27-bõl. Pl. matematikából nyelvbõl,
> magyarból, testnevelésbõl felmentve. A szülõi értekezleten és
> fogadónapokon megjelent szülõk száma 5.

Feri Hõs vagy!
Én is egy szakiskolában tanítok, megértelek. Nálunk is vannak hasonló
adatok. Ezzel tényleg nem foglalkoznak.
Nem idejártak a döntéshozók, (én sem iskolában végeztem, itt
döbbentem rá!) ilyen iskolába, tanárjelöltek csak itt találkoznak
ilyennel. Néha azt érzem itt dolgozni egy másik szakma. Nem több, nem
jobb, másik.

TAlán a 100 lépés ...:-)

SzCsaba