tanforum - Re: [Tf] Kola vagy nem kola

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Kola vagy nem kola

  • From: "Boldog Ferenc" <boldog AT fellner.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Kola vagy nem kola
  • Date: Thu, 16 Jun 2005 09:39:58 +0200

Hello!

> neveléssel orvosolható.) Hasonlóan hangzatosan kijelenthetnénk,
> minek költünk az oktatásra addig, amíg beteg ember van. Vagy

Félreértessz. Azt akartam ezzel kiemelni, hogy a kóla próbléma jóval
hangosabban és gyakrabban hallatszik, míg más (érzésem szerint
fontosabb) dolgok szinte egyáltalán nem.
A kóla probléma nekem akkor kezd fontossá válni, amikor már túl
vagyok az éhezésen.
És itt a "kóla" csak szimbólum.

Udvozlettel,
BOLDOG Ferenc