tanforum - Re: [Tf] Re: 13 havi

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: 13 havi

  • From: riki a programozo <riki AT programozo.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Re: 13 havi
  • Date: Tue, 11 Jan 2005 08:45:28 +0100

2005. január 10. 06.40 datummal Dorozsmai Karoly ezt irta:
> Üdvözletem
>
> Boldog Ferenc írta 10 Jan 2005 keltezésű, "Re: [Tf] Re: 13 havi" tárgyú
levelében:

Ami pedig rossz benne, az nem a kifizetés dátuma, hisz én is januárban kaptam
mindig, hanem, hogy adózásügyileg nem 2004 -re hanem 2005 -re könyvelik. A
négy gyerek mellett mégis csak három után tudok családi adókedvezményt
igénybe venni, mert mint közalkalmazott rendszergazda nem keresek annyit,
hogy ezt az adómból teljesen visszakaphassam. Az év végi bevallásnál a 13.
havi miatt legalább egy kicsi részecskéje eddig visszajött ennek az
összegnek. Mivel most ez az összeg adóévileg a következő évhez lessz
számfejtve hát ez bizony elveszett. Meglátjuk mit hoz a jövő! Magam részéről
jobban örültem volna, ha ezt is a 2004 -re számfejtik. De van aki ezek
szerint a 2005 -ös számfejtéssel jár jobban. Én nem!

Csak már itt lenne a kezemben! A Karácsony eléggé leszívta a gazdasági
helyzetünket!

> Még jó hogy nem ennyivel _csökkentették_ a bérünket! :( Vagy ne adjak
> tippeket...? :(((

Ebbe még belegondolni is rossz. Mert hát az energia árakkal együtt
meglátjátok, hogy szépen minden egyéb is emelkedni fog. Manapság mindenhez
kell energia.