tanforum - [Tf] Re: 13 havi

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: 13 havi

  • From: "Berczik_Andrea" <berczika AT jgytf.u-szeged.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: 13 havi
  • Date: Sun, 9 Jan 2005 20:11:22 +0100

Tulajdonképpen mindig januárban járt volna. Bár sok helyen az önkormányzat
általában megelőlegezte és karácsony előtt kifizette.

Szegeden az idén úgy oldották meg, hogy a decemberért járó, január elején
esedékes fizuk fizették ki hamarabb, karácsony előtt. A 13. haviból 0.
havivá változót pedig legutóbbi infóim szerint 16-20-között fogják idén
átutalni.

Amikor erről nyár-körül szó volt, azt hiszem akkoriban született a döntés,
akkor a közszolgálati, köztisztviselői, stb. rendszerek egységesítésére
hivatkozva agyaltak.

Az, hogy a régi szerint járt-e annak, aki dec 31-én még állásban volt, de
jan. 1-én már nem, azt pontosan nem tudom.

Ami viszont jó benne, hogy ezt a januári fizetés alapján számfejtik, tehát
idén pl. a 7% (vagy 7,5% ?)béremeléssel növelt összeg az alap.

Berczik Andrea