tanforum - Re: [Tf] Szemelyisegi jogok?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Szemelyisegi jogok?

  • From: Rózsa Sándor <rosa AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu, Filtec Ferenc <filtec AT freemail.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] Szemelyisegi jogok?
  • Date: Fri, 3 Dec 2004 14:10:16 +0100 (CET)

Honlapkeszites soran en is talalkoztam ezzel a problemaval. Irtam is az
Oktatasi Jogok Hivatalanak, ahonnam azt a valaszt kaptam (persze
sokkal hosszabban :), hogy ez nem oktatasi, hanem szemelyisegi jogi
problema es valoban az erintett szemely irasos beleegyezese (kiskoru
eseten ezen felul a szuloe is!) szukseges ahhoz, hogy felrakjam az
iskola rendezvenyein kszult felveteleket. Ez a hivatalos resz.
Velemenyem -es a gyakorlat- ezzel valoban nem egyezik.
Megkerdeztem egy ujsagiro ismerosomet, o is azt mindta, hogy az
ovatosabb mediak nem felismerheto kepeket vagnak be a riportokba.
Nyilvan amig senki nem tiltakozik, nincs baj...

Rozsa Sandor