tanforum - [Tf] Szemelyisegi jogok?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Szemelyisegi jogok?

  • From: Filtec Ferenc <filtec AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Szemelyisegi jogok?
  • Date: Fri, 3 Dec 2004 13:44:31 +0100

Sziasztok!

A heten volt a gimiben egy olyan nap, ahol a tanulok es az
osztalyfonokok is beoltoztek valamilyen elore meghatarozott jelmezbe.

Keszitettem 300 db fotot. Gyerekek szoltak, hogy irjam meg nekik CD-re.
Hoztak is egy csomo CD-t.
Inkabb feltettem a netre oket, aztan toltogessek le ok azt a kepet, amelyik
kell nekik.

Igazgato pedig azt mondta, hogy nem szabadott volna feltenni, mert serti a
szemelyisegi jogokat.

En majdnem mindegyik iskola honlapjan latok olyan kepeket, amin a tanulok,
tanaraik is
rajta vannak.

Mindenkitol kertek egy alairast, hogy:
...hozzajarulok, hogy ez es ez a foto felkeruljon a netre...

Van velemenyem, de a Tietekre is kivancsi vagyok.

Ti hogy latjatok ezt a helyzetet?
Van erre vonatkozoan valahol (hol?) §?

Udvozlettel: Filtec Ferenc

e-mail: