tanforum - Re: [Tf] kompetenciameres, rangsorolas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] kompetenciameres, rangsorolas

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] kompetenciameres, rangsorolas
  • Date: Sun, 16 May 2004 20:00:27 +0200

Udvozletem!

Kova'cs Zolta'n irta 16 May 2004, 17:43 keltezesu "Re: [Tf] kompetenciameres,
rangsoro" targyu leveleben:

> Nem tudom, de a hír már okafogyott, még pénteken jött mailben egy
> miniszteri utasítás az ülésrend megváltoztatásáról.

A hír attól még hír, a kérdésem meg attól még feltehetõ :))

A parancs az parancs, akkor most össze-vissza ültetjük õket. De
szerintem akkor sincs abban semmi diszkriminatív ha valami olyan
szerint rangsorolunk, ami a diák saját munkája, törõdése,
odafigyelése, szorgalma alapján alakul ki: az eredménye. Egészen
egyszerûen nem értem, miért lenne sértõ ha a diák tudja, ki kinél
ért el jobb eredményt! Szerintem alapvetõen tévedés ezt
diszkriminatívnak tekinteni... De ez csak a véleményem -- ami,
ismétlem, a dolog természeténél fogva nem számít, ami a hétfõi
ültetést elenti -- és nagyon érdekelne mások véleménye is.

A véleményünk azt hiszem, semilyen utasítás miatt sem lehet
okafogyott :))

--
Viszontlatasra:
Dorozsmai Karoly