tanforum - Re: [Tf] tanítok 5-6. evfolyamban

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] tanítok 5-6. evfolyamban

  • From: Dancsó Tünde <dancsot AT enternet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] tanítok 5-6. evfolyamban
  • Date: Thu, 18 Mar 2004 07:15:39 +0100

Kedves Zsolt!

A tv. szerint _vagy_ tanári _vagy_ tanító, a megfelelő műveltségterülettel.

Közben az is kiderült, hogy mi a valódi kérdés,
nem egy személyre vonatkozik, hanem alapelvre.

Valóban volt erre vonatkozó ajánlás a NAT elfogadása előtt.
Talán érdemes lenne más iskolákat megkérdezni,
hogy ott is változik-e emiatt már jövőre a tantárgyfelosztás.
Kötelező érvényről nem tudok, úgy értelmeztem akkor,
hogy felmenő rend szerint,
a NAT bevezetésével párhuzamosan kerülne majd bevezetésre.

Üdv, D. Tünde

***
Dancsó Tünde a kovetkezoket irta (17 Mar 2004):
> A törvény szövege a KT. 17. paragrafusában található,
> értelmezése szerint:
> tanítói szak + matematika műveltségterület szükséges
> ahhoz, hogy valaki az 5-6. osztályban taníthasson.

No akkor most szükséges amint írod, vagy elegendő, ahogy alább Szalay
Sándor írta?

Üdv: Fodor Zsolt