tanforum - Re: [Tf] tanítok 5-6. evfolyamban

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] tanítok 5-6. evfolyamban

  • From: Dancsó Tünde <dancsot AT enternet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] tanítok 5-6. evfolyamban
  • Date: Wed, 17 Mar 2004 23:01:28 +0100

Kedves Károly!
T. Lista!

A törvény szövege a KT. 17. paragrafusában található,
értelmezése szerint:
tanítói szak + matematika műveltségterület szükséges
ahhoz, hogy valaki az 5-6. osztályban taníthasson.
(Nem feszegetni szeretném a dolgot,
csak a forrást fűztem hozzá, hogy hivatkozni tudj rá. :-))

Üdvözlettel:
Dancsó Tünde

***
Chary wrote:

> T. Lista!
>
> Segítségét kérném a törvényt jobban ismerő kollégáimtól! Hogyan hangzik
> pontosan az a törvény (nem a szó szerinti idézet a fontos), amely a
> tanítók 5-6. évfolyamba történő áttanításáról rendelkezik matematikából?
> Most többet nem kérdezek, esetleg az információk után.
***
Az Oktatási Törvény szó szerint a következőt írja:
"c) az iskolai oktatás ötödik-hatodik évfolyamán a tantárgynak,
megfelelő szakos tanári vagy a művelődési terület tantárgycsoportjának
megfelelő képesítést nyújtó tanítói;"

Szerintem a dolog egyértelmű, de feszegethetjük, ha másként gondolja valaki.
--
Szalay Sándor
+36 30 931 9859