tanforum - Re: [Tf] alkoholfogyasztas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] alkoholfogyasztas

  • From: "bdkoll" <bdkoll AT berzsenyikoll-szhely.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] alkoholfogyasztas
  • Date: Wed, 10 Mar 2004 07:50:12 +0100

Udvozletem!

Talan inkabb a megoldas a fontos !

Az iskoblaban az alkohol, drog fogyasztasarol a torvenyeken kivul a hazi es
napirend rendelkezik, tehat, ha Ti abban megtiltjatok akkor az meg van
tiltva.

Az oktatasi jogok biztosa szerintem is kisse tullo a celon, de vegyuk
szoszerint amit O mond az alkohol szonda hasznalatarol: Mondjuk a fiatalnak
Te ittal, ekkor ket lehetosege van, vayg elismeri, vagy keri, hogy
szondazzuk meg, amivel bizonyitja, hogy nem ivott:)

Az iskolaba mar reszegen, drogosan erkezo, gyerek szerintem se normalis
allapot, (ahogy elottem irtak mintha beteg lenne), ilyenkor a tobbiek
tanulashoz valo joga illetve a tanar munkahoz valo joga dominal, es ahogy a
beteg gyerekeknel is van egy eljarasi rend itt is egy szabalyzatot kell az
esetekre osszeallitani. pl 16 ev alatt gondviselo ertesitese, addig
elkuloniteni (esetleg korhaz...) 18 felett elkuldeni...

Bende Imre