tanforum - Re: [Tf] Osztalykirandulas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Osztalykirandulas

  • From: "bdkoll" <bdkoll AT berzsenyikoll-szhely.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] Osztalykirandulas
  • Date: Sat, 4 Oct 2003 12:14:36 +0200

Udvozletem!

Nem nagyon ertem a dolgokat hisz ha tanulmanyi kirandulasrol volt szo,
vagyis a pedprogram is tartalmazta, a naploba is bekerult akkor a diak
szamara ez kotelezo volt es ezert ha a szulo nem fizetett az iskolanak ki
kellett fizetnie! Lehet ez nem igy mukodott, de eddig is igy kellett volna
lennie (torveny szerint!!!).
Hogy most konkretan is elokerult, es senkiol se lehet erte penzt kerni, ez
engem nem haborit fel, mert nem csak pedagogus vagyok, hanem szulo is, aki
nehany iskola altal tanulmanyi kirandulasra beszedett osszegen meglepodott!

Lehet, hogy ide csak elit iskolak tanarjai irnak, (vagy gazdag
pedagogusok:).

Ugye egy tanulmanyut koltsege ha minden benne van (kaja is) lehet
megkozeliti az ev eleji tankonyvcsomag arat.

Persze:
1. a tanulmanyutakra (osztalykirandulasra) szukseg van, aminek
finanszirozasa a fentarto es igy a kormanyzat feladata lenne!
2. Maga a tanulmanyut koltsege az utazas, a pedagogus a belepok ara, ha
valaki kajat is akar es azt akarja, hogy ne tomegkozlekedessel utazzanak a
fiatalok termeszetesen hozzajarulhat a koltsegekhez:)

Bende Imre