tanforum - [Tf] Re: Osztalykirandulas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: Osztalykirandulas

  • From: Takács János <tajan AT drotposta.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Tf] Re: Osztalykirandulas
  • Date: Sat, 4 Oct 2003 14:09:05 +0200

bdkoll
<bdkoll AT berzsenyikoll-szhely.sulinet.hu>
2003.10.04. 12:14:36 +2h-kor írta:

Sziasztok!
csak nehany kozbevetes.
> Nem nagyon ertem a dolgokat hisz ha tanulmanyi kirandulasrol volt szo,
> vagyis a pedprogram is tartalmazta, a naploba is bekerult akkor a diak
> szamara ez kotelezo volt es ezert ha a szulo nem fizetett az iskolanak ki
> kellett fizetnie!
Ilyenrol en meg nem hallottam.
> Lehet ez nem igy mukodott, de eddig is igy kellett volna
> lennie (torveny szerint!!!).
Szoval ez nem igy mukodik. Ma mar sajnos a torveny a penz. Az iskolak
kozismerten penzhianyban szenvednek, tehat NEM fogja tamogatni XY es ZZS
kirandulasat. Ha a szulo nem fizeti, a gyerek nem megy kirandulni, annak
ellenere, hogy azt a Ped. program eloirja. Ha ezt valaki megreklamalja, hogy
torvenyserto, akkor nem megy kirandulni senki, es a Ped. programot modositani
nem kerul (sok) penzbe. Kinek jo ez??
> Hogy most konkretan is elokerult, es senkiol se lehet erte penzt kerni, ez
> engem nem haborit fel, mert nem csak pedagogus vagyok, hanem szulo is, aki
> nehany iskola altal tanulmanyi kirandulasra beszedett osszegen meglepodott!
> Lehet, hogy ide csak elit iskolak tanarjai irnak, (vagy gazdag
> pedagogusok:).
Jo vicc!!:)
> Ugye egy tanulmanyut koltsege ha minden benne van (kaja is) lehet
> megkozeliti az ev eleji tankonyvcsomag arat.
Ez relativ.
> Persze:
> 1. a tanulmanyutakra (osztalykirandulasra) szukseg van, aminek
> finanszirozasa a fentarto es igy a kormanyzat feladata lenne!
De nem fogja finanszirozni, mert vsznleg masra kell a penz.
> 2. Maga a tanulmanyut koltsege az utazas, a pedagogus a belepok ara, ha
> valaki kajat is akar es azt akarja, hogy ne tomegkozlekedessel utazzanak a
> fiatalok termeszetesen hozzajarulhat a koltsegekhez:)
Emlekszem arra az idokre, (nem regen volt), amikor meg en fizettem azert,
hogy kirandulni vigyem a gyerekeket.:(
--
Takacs Janos
Korzeti Altalanos es Zeneiskola, Szakiskola

  • [Tf] Re: Osztalykirandulas, Takács János, 10/04/2003