tanforum - [Tf] Sulinet Expressz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Sulinet Expressz

  • From: Kiss K�roly <aa545491 AT enternet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Sulinet Expressz
  • Date: Wed, 01 Oct 2003 22:03:40 +0200

Udv!

Tobb kerdest tettem fel a Sulinet Expressz kapcsan. A kapott valaszokat
egybevetve a sajat lehetosegeiemmel kb. 40 konfigot valogattam ossze.
Elnezest a szamtech. szakemberektol, en csupan felhasznaloi szinten vagyok,
komolyabb ismeretek nelkul. Szempontjaim a kovetkezok voltak:
1. az ar legfeljebb 200e Ft ;
2. memoria legalabb 256 MB;
3. proci legalabb 2000 MHz-es Celeron
Ha akadnak meg a listan hozzam hasonlo amatorok, akiknek hozzam hasonlo
gondjaik vannak-voltak, az osszeallitas elerheto a
http://w3.enternet.hu/aa194545/sulinet.zip cimen.

Kiss Karoly

aa545491 AT enternet.hu
http://w3.enternet.hu/aa194545

--Ha a capa a tenyeredbol eszik, akkor a labadbol is fog.--