tanforum - [Tf] Re: Számítástechnika érettségi- kérés

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: Számítástechnika érettségi- kérés

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: Számítástechnika érettségi- kérés
  • Date: Mon Aug 25 12:10:01 2003

Üdvözletem

barnabas AT deg.sulinet.hu
írta 24 Aug 2003, keltezésû, "Re: [Tf] Re: [Tf] Számítástechnika érettségi-
kér" tárgyú levelében:

> Az iskoláknak az érettségi-követelmény nem jött ki (kis füzetben v.
> valami).

Itt pihen elõttem egy kis füzet: "KÉTSZINTÛ ÉRETTSÉGI 2005-tõl. Oktatási
minisztérium, 2003"

> Nyár elején (a magam módján) tûvé tettem érte a NET-et, és én nem
> találtam.

Felkerestem az OM lapját (http://www.om.hu), a bal oldali keresõ rovatba
beírtam a "kétszintû érettségi" karaktersorozatot és a lista közepe táján ott
egy
link 2003. június 18 dátummal: ez a
http://www.om.hu/rovat.ivy?colid=b8a2f7b3-8edf-4a15-a6e7-
f8e19a99a054
(egy sorban!) linkre visz tovább, itt is egy linkgyûjtemény van, pl. 2003.
április 30. dátummal (ez nem a nyár eleje!) a
http://www.om.hu/cikk.ivy?artid=99c5fea5-7b48-4cda-ad0d-
b4e6d8774636&colid=b8a2f7b3-8edf-4a15-a6e7-f8e19a99a054 (egy
sorban) lapra... Van tehát olvasnivaló bõven...

> Tehát van egy olyan érzésem (ismét), hogy
> ezek az érettségi követelmények NEM TERJEDNEK HATÉKONYAN, továbbá, ha
> ha a minisztérium nem tesz valamit -- nem sajtó, és szóbeszéd, hanem a
> hivatalos csatornák használatával -- akkor lesz egy "kis" fejetlenség
> 2005 májusában.

Azt hiszem, ahhoz hogy ezt-azt megtudjunk, ezt-azt magunknak is kell
tennünk! :))

Sok sikert!

--
Viszlat: D. Karoly

P.S.: A hosszú linkek a tinyurl-lel "tömöríthetõek", elnézést hoyg ezt nem
tettem meg...