tanforum - Re: [Tf] Re: [Tf] Számítástechnika érettségi- kérés

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: [Tf] Számítástechnika érettségi- kérés

  • From: barnabas AT deg.sulinet.hu
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Re: [Tf] Számítástechnika érettségi- kérés
  • Date: Sun Aug 24 21:30:01 2003

Idézet Szalayne Tahy Zsuzsa
<sztzs AT axelero.hu>:

> [...]
> meg, mi a véleményetek az új érettségi követelményekről. Nem jött
> válasz.
> Azt gondoltam, hogy nagyon el vagytok foglalva.
> De tavasszal minden iskolában a diákokat tájékoztatni kellett a
> kétszintű
> érettségiről. Ebből kiderült, hogy minden tárgyból központi lesz,
> minden
> tárgyból a közép szint 180 perces írásbeli/gyakorlati vizsgát
> tartalmaz....
> Közvetlenül év vége előtt az iskolánkban megjelent egy halom kiadvány
> módosításokról... Egy csomó vita volt az emeltszintre történő

HOL??? KIVEL??? MIKOR???

> Az érettségi ideje alatt az OM honlapján több info volt a 2005-ös
> érettségiről, mint az ideiről.
>
> Arról, hogy várható a bevezetés már két és fél éve lehet tudni,
> legfeljebb
> néhányan abban reménykedtek, hogy elcsúsztatják az időpontot. Éppen
> emiatt a
> döntés elég hangos sajtó visszhang mellett született meg.
> Már két és fél éve lehetett tudni, hogy az új érettségi típusban az
> informatika tantárgyból érettségiző diákokat két évvel korábban (azaz
> már

Valóban régóta rebesgetnek sok változtatást (szándékot), de halasztották is
már
egyszer, ami ugye felkészítés közben elég kellemetlen... (volt)

Az iskoláknak az érettségi-követelmény nem jött ki (kis füzetben v. valami).

Nyár elején (a magam módján) tűvé tettem érte a NET-et, és én nem találtam.
Lehet hogy talán béna voltam, de kiváncsi lennék, hogy egy más szakos nem
bénább-e (átlagosan)? Tehát van egy olyan érzésem (ismét), hogy ezek az
érettségi követelmények NEM TERJEDNEK HATÉKONYAN, továbbá, ha ha a
minisztérium
nem tesz valamit -- nem sajtó, és szóbeszéd, hanem a hivatalos csatornák
használatával -- akkor lesz egy "kis" fejetlenség 2005 májusában.

Hát, ez a rövid története az én tudatlanságomnak.
Köszönettel:
Harasztos Barnabás