tanforum - Re: [Tf] oraszamcsokkentes

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] oraszamcsokkentes

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] oraszamcsokkentes
  • Date: Wed Apr 30 14:59:00 2003

Tisztelt Kollegak!

> En megneztem az OM honlapjan a rendelet linkjenel
> /Az oktatasi miniszter 10/2003. (IV.28) OM rendelete/
> pl az Informatika 6. osztalyt.
> Elkezdtem olvasgatni az elejet, az szorol szora megegyezett a regivel.

En teteles osszehasonlitast vegeztem a gimnaziumi
informatikanal. Teny, hogy 2053 szo helyett 1953 szo lett, es egy-
egy mondat kimaradt, azonban azokra - nekem - eddig sem jutott
ido, de hogy nem eri el a 10 szazalekot sem a csokkentes, az
biztos.

> A rendelet szovegeben /nehany mondat/ nincs semmi utalas, hogy
> mi valtozott, csak mi helyere mi le'p. Gyanitom, nekunk kell
> vegignezni/bogaraszni tantargyankent, kihamozni, mi a csokkentes.
> Erre mondjak az informatikaban, hogy nem felhasznalo-barat...

Kivancsi vagyok, hogy mas targyak eseteben mennyinek erzekelik
a csokkentest a kollegak.

Sipos Janost lattam a hiradoban, mondta, szabadon donthet az
iskola, mit mennyi oraban tanit. (Kicsit ugy erzem, olyan
megoldas, mintha a repteren csak bizonyos sulyig vinnenek el
valakit, s szabadon donthetne, hogy a lababol vagy a kezebol
vagjak le ezt a 4 kilonyi darabot.) Ezzel az OM minden
felelosseget elharitott magatol, ettol kezdve csak az iskola lehet a
hibas.

Tisztelettel: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # SZTE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)544-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.